Social media challenge Ommen

Toegevoegd op maandag 26 oktober 2020

Restaurants en cafés met veel interactie via de Facebookpagina. Hotels die snel reageren op online reviews van gasten. En winkeliers die online laten zien wat ze te bieden hebben. Dat is in deze tijd belangrijker dan ooit! En dat willen we samen gaan aanpakken met een social-mediachallenge voor retail-, horeca- en recreatieondernemers in Ommen. Doen jullie mee?

Noodzaak om te overleven
Winkeliers, horecazaken en recreatiebedrijven hebben in de afgelopen maanden de kracht van de digitale revolutie in crisistijd gevoeld. Het zorgde voor klantenbinding, behoud van omzet en waardevolle informatie. Maar niet iedere ondernemer kon daarvan profiteren. En volgens de Stichting Ondernemersfonds Centrum Ommen is de inzet van sociale media en online zaken doen een vereiste om als onderneming te kunnen overleven.

Gratis social-mediachallenge van 30 dagen
Daarom dagen we alle retail-, horeca- en recreatieondernemers in Ommen uit voor een gratis social-mediachallenge die dertig dagen duurt. We beginnen met een digitale kick-off en vervolgens krijg je slimme tips hoe je social media echt goed kunt gebruiken. Je gaat 30 dagen achter elkaar aan de slag met concrete huiswerkopdrachten voor Facebook, Tripadvisor of een ander kanaal dat  relevant voor jeis. Alle deelnemers krijgen regelmatig via e-mail ondersteuning, tips en prikkelende vragen. Het kost je maar 10 minuten per dag achter je computer en na 30 dagen heb je concreet, zichtbaar resultaat om trots op te zijn! 

Doe mee!
We horen graag vooraf of je meedoet, want de challenge kan alleen bij voldoende deelname doorgaan. Dit is een mooie kans om in deze moeilijke tijd je onderneming nog beter op de kaart te zetten. Dus meld je aan! Dit kan via het secretariaat van het Ondernemersfonds, [email protected].

Je kunt je aanmelding ook doorgeven aan de straatcoaches die deze informatie komen rondbrengen.

Bij voldoende deelnemers gaan we de social-mediachallenge zo snel mogelijk starten. Wacht dus niet te lang met reageren, maar laat weten of je meedoet.